در سال 1961، نوشابه اسپرایت در کشور آلمان تولید شد. این نوشیدنی که مانند فانتا زیرمجموعه برند کوکاکولا است، با هدف رقابت با محصول معروف و پرطرفدار آن زمان یعنی سونآپ تولید شد.
محبوبیت جهانی اسپرایت
اسپرایت در سراسر دنیا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از ورزشکاران و چهرههای محبوب جهانی از جمله لبرن جیمز از این برند استفاده میکنند.
بنابراین این برند برای تبلیغات خود، با چهرههای محبوب و پرطرفدار قرارداد بسته و به محبوبیت و اعتبار جهانی خود میافزاید. علاوه بر آن، این برند از چهرههای مطرح، جوانان و ورزشکاران استفاده میکند و از این طریق میخواهد حس انرژی بخش بودن این محصول را به مخاطب القا کند.
ترکیبات اسپرایت
اسپرایت نیز مانند فانتا، برپایه میوه است، مزه اصلی اسپرایت لیمو است. این نوشیدنی بدون رنگ و ترش مزه است.
این نوشیدنی ابتدا تحت عنوان فانتا در سال 1959 در کشور آلمان تولید شد، در سال 1961 عنوان مستقل به خود گرفت و برند اسپرایت در کشور آمریکا شکل گرفت و سرانجام با همین نام در میان مردم شناخته شد.
طعم لیمو در این نوشیدنی غالب است و شعار اسپرایت نیز تاکید بر همین ترش بودن اسپرایت دارد. این برند در دهه 1970 میلادی با شعار “به طور طبیعی ترش” فعالیت میکرد.
در دهه 1980 در میان نوجوان محبوبیت بسیاری پیدا کرد، شعار تبلیغاتی این برند در دهه 80 “من اسپرایت را در وجود شما دوست دارم”، بود.
شرکت کوکاکولا و اسپرایت
شرکت کوکاکولا در سال 1960، شرکت Minute Maid خریداری کرد که این کار اولین اقدام این برند در حیطهای غیر از نوشیدنیهای گازدار بود. شرکت مینت مید، مقام سوم را در زمینه تولید آبمیوه در آمریکا داشت و برای خود صاحب اعتبار بود. این کار باعث تغییراتی در زمینه کاری کوکاکولا شد و بعد از چند سال از این طریق تولید نوشیدنیهای برپایه میوه را آغاز کرد. بعد از کسب مالکیت مینت مید، از نوشیدنی اسپرایت رونمایی کرد.
بررسی تخصصی
مشخصات
توضیحات تکمیلی
وزن
3000 کیلوگرم
وزن
9 کیلوگرم
حجم
9 لیتر
شماره
6 عدد
طعم دار
بله
طعم
لیمو
نوع بسته بندی
نایلونی
دیدگاه ها و پرسش ها
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نوشابه اسپرایت 1.5 لیتری در بسته بندی 6 عددی” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.